דפוס דיגיטלי בירושלים | עבודות צילום | סמל השלט

copycolorjerusalem@gmail.com​

השלט כעסק

בימים אלו כאשר החנויות האינטרנטיות השתלטו על ענף הקמונאות, אין ספק כי תחום המכירות בחנויות השתנה, לטובה או לרעה, היום רוב החנויות הקטנות והבינוניות מחזיקות גם אתר אינטרנט מכירתי.

אך לא תמיד החנות האינטרנטית מוכרת, אנו הלקוחות, במיוחד הישראלים, לא ממהרים לתת את פרטי האשראי שלנו למישהו שאנו לא רואים, לא מכירים ולא שמענו ממנו בעבר.

זהו אחד מן המקרים אשר החנויות הפיזיות הקלאסיות חוזרות לתמונה, הלקוח הפוטנציאלי מגיע אל  החנות אך בשביל זה, חשוב לעזור לו למצוא אותנו בסביבה ובשביל זה צריך שלט טוב ובולט שבזכותו הלקוח יבחין בנו וימצא אותנו.
במאמר נכתוב לכם בדיוק מה צריך שיהיה בשילט של החנות שלכם.
 

התוכן

 

תוכן השלט חייב להכיל בו את המסרים שהלקוח הפוטנציאלי קיבל מהחנות האינטרנטית שלנו, בחירת הצבע צריכה להיות מתאימה לצבעים העיקריים שמופיעים באתר שלנו ,אם אחד הצבעים הבולטים שלנו באתר האינטרנט הוא אדום, מן הראוי שנתשמש בצבע אדום לאתר שלנו, הצבע הוא עוד אחד מהדברים שחרוטים לנו בזכרון שיגרמו לנו להבחין בשלט ולהבחין בחנות אותה הלקוח הפוטנציאלי מחפש.

 

בנוסף חשוב שבשילוט שלנו יופיע גם אותו לוגו שהופיע בחנות האינטרנטית שלנו.

הלוגו הוא אחד מהדברים הבולטים ביותר שזוכר הלקוח שלנו ובו הוא נקשר אלינו רגשית, חשוב מאד שהלוגו יופיע בצורה ברורה על השילוט.

 

גודל השלט

 

גודל השלט אינו אחיד לכול חנות וחנות, ישנם מספר גורמים המשפיעים על גודל השלט שלנו, אחד מהם הוא המסר השיווקי. הגודל של השלט נקבע על פי עיצוב הצבעים, על פי המסר השיווקי שלו ועל פי המיקום.

חשוב להבין כי קיים הבדל משמעות בין חנות היושבת ברחוב לבין חנות היושבת

במבנה סגור כמו קניון. החוקים לשילוט בכול מקום הם שונים ועיצוב גודל השילוט מתבצע על פי החוקים של אותו מקום, אם מדובר על קניון אז עיצוב הגודל נעשה על פי חוקי הקניון ואם מדובר על חנות ברחוב, עיצוב גודל השילוט יתבצע על פי חוקיי העירייה.

 

לסיכום, גודל, תוכן השלט והצבעים יעשו בהתאמה הטובה והדומה ביותר לחנות האינטרנטית שלנו.

 

אנו בקופי קולור בית דפוס בירושלים מתמחים בעבודות שילוט למגוון עסקים הכוללים חנויות קטנות וגדולות, מומזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.

קופי קולור | בית דפוס בירושלים